Webinar: Hoe hoger, hoe beter?

Webinar

D.V. maandagavond 28 november organiseert Verus samen met Nivoz en Sardes een boeiend webinar wat zeker voor ouders heel interessant is. Het webinar is gratis en vraagt terwijl u thuis zit maar zo’n anderhalf uur. Zij doen dit vanuit de zorg over de schaduwkant van de meritocratie; het maatschappijmodel dat ervan uitgaat dat mensen hun positie in de samenleving vooral te danken hebben aan eigen talenten en hun harde werken. We merken dat dit grote gevolgen heeft voor hoe we naar mensen kijken en ook naar hun plek op de sociale ladder. Bijna alle ouders worden hierdoor beïnvloed. Op deze avond zal Marilse Eerkens (sociaal psycholoog en schrijfster van het boek “Als ze maar gelukkig worden”) hierop in gaan. Er is ook ruimte om in Breakoutrooms met elkaar te spreken.

Klik hier voor meer infomatie een aanmelden: https://nivoz.nl/nl/webinar-met-marilse-eerkens-vanuit-tegenbeweging-meritocratisch-denken-hoe-hoger-hoe-beter